Ashoka, Obama och Budapest

Denna veckan kommer jag inte vara på kontoret över huvudtaget - parkbänkar, lånade kontor, lobbys och hotellrum blir mina tillfälliga arbetsplatser. Under måndagen och tisdagen var jag på Ashokas fellowdagar och fick chansen att bland annat arbeta tillsammans med Henry Di Sio som var COO (kampanjchef) för Obamas framgångsrika 2008 kampanj. Han har ett direktnummer till presidenten men ville inte dela med sig av det ;)
Henry Di Sio
 
Under onsdag till fredag är jag på en konferens i Budapest som handlar om sociala innovationer i Europa och kontinentens främsta sociala entreprenör ska koras. Ganska coolt att vara en av 16 i finalen måste jag säga! Tävlingen annordnas av Europeiska investment banken:
 
 
 
/Johan Wendt, grundare och ordförande för Mattecentrum

Kommentera inlägget här :